Underbart väder

2011-03-28 @ 12:14:31

Hej dagen bjuder på strålande sol och blå himmel. Kan det bli bättre när man är ledig, ja för idag är jag ledig jag har nämligen studiedag idag. Det är skönt, så senare eller ja vid ca 17-tiden ska jag sätta mig i bilen och åka tillbaka till skolan. Denna gång med bil, underbart.

Förlåt att jag inte har uppdaterat er om helgen, men har bara lilla datorn med mig, och den är så seg så det får bli mera och bättre uppdatering i kväll när jag kommer till skolan. Då även bilder från helgen och några från idag också. För segt att ladda upp de..

tänkte gå ner och grädda lite våfflor, och kanske sätta mig ute på trappen i solen. För att äta de, tycker jag låter som en bra idé så ja köket nästa. Ska förresten laga mat tills mamma kommer hem också.. Puss


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0