Tisdag

2011-03-22 @ 22:28:41
Denna dag har gått långsamt och känns som den har pågått i evigheter..

Jag har haft lekioner i princip hela dagen förrutom håltimme mellan 11:15-12:15. Annars har jag haft lektion mellan 8:50-16:15. Efter det blev det lunch i matsalen tillsammans med Sofia. När vi ätit upp maten och tagit det lite lungt gick vi neråt mot skjutbanan. Som ligger vid fotoskolan, satte oss på trappen och väntade. Efter bara en liten stund kom det en kille och öppnade och vi satte oss där inne.Efter ett tag kom även han som var där igår och hjälpte oss vi tog plats och skjöt, i dag var det ju luftgevär vi provade på. Så roligt det var, förresten så blev vi medlemmar också. Så nu blir det att gå dit någon gång i veckan. Super roligt!

Snart dags att sova. Så man orkar upp imorgon, ska även försöka tvätta en maskin om det finns någon ledig tid på morgonen innan skolan. Sen ska jag städa mitt rum det vill säga dammsuga och lite så. Vid 11:30 har jag utvecklingssamtal. Klockan 9:50 är det fika och 12:15 är det lunch... Godnatt skriver mera imorgon.

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0