Ställdalen

2011-03-27 @ 22:41:38

Hej!
ja jag är hemma i Ställdalen igen, efter en helg i Stockholm. Har bara inte orkat uppdaterat bloggen ännu. För har umgåtts med mamma, peter och sedan var anna och ted här på besök. Sedan har jag bara mest tagit det lungt. Därför det inte blivit någon uppdate. Imorgon åker jag till Gamleby igen. Dock blir det inte förens vid ca 16:00 tiden. Så hinner uppdatera innan jag åker imorgon. Har lite saker att fixa innan jag åker härifrån också.

Nu är det i alla fall dags att sova.
Förresten ni har väll inte glömt att man ska ställa fram klockan en timme idag då vi nu har gått från vintertid till sommartid.. Det kommer alltså nu bli ljusare och ljusare för varje dag som går.. Det gillas ^^

puss och godnatt


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0