Snart sovdags!

2011-03-02 @ 22:42:01
God kväll
Klockan är snart 22:40 blir att vara uppe ett tag till, skulle vara roligt att kolla på dagens avsnitt av BB (=Big brother) borde komma ut på internet vid ca 00:00 tiden. Får se om jag orkar vara vaken, har sovmorgon imorgon så. Behöver inte gå upp förrän vid ca 9:00. Ska nu fortsätta kolla på nått mer avsnitt av Glee.

Får se när jag bloggar imorgon, har lektion mellan 10:10-16:15. Vid halv 5 är det som vanlig kvällsmat. Sarah och Sofia stannar kvar här och äter och så. För vid 19 är det teater i V-vik. Ska faktiskt bli roligt. Så blir väll att åka härifrån vid ca 18:30 nått sånt? Så det blir antagligen bloggning när jag kommer hem därifrån vid typ 21-tiden.

Nej nu kolla på Glee, Puss och godnatt!

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0