Onödigt vetande ;)

2011-03-20 @ 23:04:34

Hejhej! Det är alltid kul att berätta om onödigt vetande-saker. Jag kom i alla fall på att jag sovit i 3 olika sängar denna helg det vill säga en ny säng varje natt. Hur då tänker ni. Eller jag hoppas ni tänker så för här kommer svaret hur jag har gjort det. Jo, natten till lördagen var jag ju hemma då sov jag i min säng hemma. Natten till söndag var jag ju hos Jon så då sov jag i den sängen och ja nu denna natt, natten till måndag är jag ju i Gamleby och så sover jag i den sängen. Så ja, ny säng varje natt. Lite roligt och kom nu också att det har vart på olika ställen också så olika platser. Ställdalen, Stockholm och Gamleby. Som sagt onödigt vetande. Nu är det dags att sova, god natt!


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0