Next - Västervik

2011-03-05 @ 14:45:08
Hej, jag ska snart bege mig ut i bilen. För att åka ner till centrum här i Gamleby och tanka lite. Eller ja lite och lite, full tanka ska jag tanka. Så ja där rök typ 500-600 :- det är så roligt och tanka man bara ser hur pengarna flyger iväg. Undrar egentligen hur mkt jag har lagt på bensin sen jag fick mitt körkort. Säkert över 5000:- tror jag nog allt att det är. Helt sjukt egentligen. Men det kostar som sagt att ha bil. Kan även informera att jag har haft mitt körkort i snart 7 månader, jösses va tiden har gått fort!

Sitter och väntar på att musiken från Glee ska bli hemladdat så jag kan lägga över det på ett usb-minne och ta med det ut i bilen så jag kan lyssna på lite ny musik in till Västervik.

Nu ska jag åka, skivan är hemma och har lagt över den på usb-minnet. Hörs ikväll/natt skriver ett inlägg när jag kommit tillbaka till internatet. Puss och ha en härligt dag och kväll..

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0