Min helg i text!

2011-03-21 @ 22:55:49
Den började på fredag när jag åkte härifrån Gamleby runt ca 16 tiden. Efter skolan hade slutat, efter att jag hade tankat och ätit en falafeltallrik. Så började min resa hemmåt, var hemma någon gång mellan 20-20:30. Då blev det och vänta på att maten skulle bli klar. Det bjöds på tacotårta, väldigt gott. Efter det blev det att kolla på Big Brother, sedan bara ta det lungt.

Lördagen blev det att gå upp tidigt äta frukost, packa, skriva ut papper och lite sånt. För att sedan åka till Örebro med Mamma och Peter. Blev bland annat biltema (för att köpa hjullager till min bil) blev även en sväng förbi lager157 och statium outlet för att sedan åka till Marieberg Köpcentrum. Vid ca 16 tiden åkte vi därifrån för att åka in till stan till station. Då mitt tåg till Stockholm gick därifrån vid 16:56, två timmar senare befann jag mig i Stockholm. Hos min älskade pojkvän som mötte mig vid tåget. Vi gick ut för att äta och medans vi letade efter ett ställe att äta på så såg vi en limo, åh så snygg. En vit, grym en dag SKA jag sitta i en sådan. Var så säkra.
Käkade i alla fall på Jensens boffehous, haha fast på danska. Kan inte skriva det, gott var det i alla fall. Efter det "hem" och sova eller kollade först på en film, trassel och sedan en annan film.

Söndagen var det tänkt att vi skulle åka till solsidan men vi hoppade över det och åkte i stället till Nacka forum. Kikade i affärer och lite sådant, fikade även på ett mysigt fik. Efter det blev det att kika i några till affärer för att sedan åka in till stan och käka innan jag skulle ta bussen hemmåt. Vi åt på Vapiano, som var en stor besvikelse man läser det var och varannan dag på "storbloggarna" att de ätit där. Tänkte då måste det vara gott men nja det kan jag väll inte dirket säga vi tog varsin pasta där. Kanske är pizzorna godare eller de andra de hade att erbjuda. Det som var coolt var att man fick ett kort när man kom in där allt man beställde registrerades på och att man när man var klar gick fram till en kassa där de skannade kortet för att se vad man hade ätit och hur mycket man skulle betala. Väldigt smidigt.
Vid 17-tiden gick min buss hem mot Gamleby. Satt längstfram och hade båda sätena för mig själv hela vägen. Det som var tråkig var att det inte fanns något internet men det gick bra ändå halv sov ett tag och kollade på utsikten och alla bilar ^^

Det var min helg det, kom hem till rummet vid ca 20:45. Haft en underbar helg, jätte roligt att träffa älsklingen för andra helgen i rad det gillas.. Men nu dags att sova nu vet ni i alla fall vad jag har gjort i helgen. Har ju inte blivit så mycket bloggning utan mest några sms-inlägg som kommit upp. Så blir det ibland. Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0