Igen. Ännu en natt ligger jag vaken i säng...

2011-03-11 @ 01:58:16

Igen. Ännu en natt ligger jag vaken i sängen och klockan börjar närma sig 02. Gick och la mig i sängen kanske runt 23 tiden. Men har jag somnat? Antagligen inte då jag skriver detta. Så varför sover jag inte? Jo, för utanför regnar det så det slår mot fönsterbrädan eller vad det heter. Jag får väll endå försöka sova och koppla bort det som jag nu snart har gjort i typ 2 timmar. Jag orkar inte detta är så otroligt trött så det är helt otroligt, men fast jag är trött kan jag inte sova! Så nej nu blir det att sova. Förresten där träffa min pojkvän idag (då klockan är över 00.00) längtar efter inom otroligt mycket, så det ska bli roligt! Nu sova, god natt!


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0