Hej hej!

2011-03-10 @ 13:49:12

VO lektion idag som vanligt på torsdagar, vad gör vi då? Smyckestillverkning, bokcirkel, musik och foto. Den sist nämnda tillhör jag men idag hade vi inget att göra. Så sitter här med smyckes tillverkningen och kollar. Efter det är det dags för block i två timmar slutar klockan 16.15 efter det blir det att ta det lungt på rummet. Föröka sova tidigt och inte vara upp till typ 02-03. Eller vara uppe och uppe det är ju inte med vilja jag ligger vaken. Ska avsluta nu för slutar denna lektion snart, ska på toaletten innan förresten :) vi hörs när jag kommer hem från skolan! Puss


Kommentarer på detta inlägg
Postat av: Emmet

svar: Ja, verkligen!

2011-03-10 @ 16:59:23
URL: http://etalvis.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0