HAHA

2011-03-29 @ 23:14:32

Har det gått för långt?
För någon vecka skrev jag ett inlägg om något alternativ eler annorlunda som man gör (läs det inlägget HÄR) då jag skrev om att jag inte kan ta saker som står längst fram i en affäre eller vart som helst utan måste jämt ta det som står bakom det första....

Nu undrar jag just om det har gått för långt ;)
Jag var och handlade idag och köpte då bland annat varma koppen. Jag tog det första paketet i en rad och gick sedan vidare när jag kommit en bra bit kom jag på "hmm, jag tog det första paketet" och gick då tillbaka hela vägen där jag hade tagit det, tog upp det ur korgen ställde tillbaka det och tog sedan paketet som stod bakom. Gick sedan därifrån igen, mycket gladare ^^

haha, det går verkligen inte att ta något som står längst fram, det går bara inte!!
ibland är jag tokig och inte lite heller..


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0