Godnatt!

2011-03-07 @ 01:00:35

Tänk va skönt det vore om det var söndag imorgon när man vaknade, men icke det är måndag och det är dags för en ny vecka i skolan. Snälla ge mig helg igen, har dock inga planer men det brukar man kanske inte ha när veckan inte ens har börjat. Så vi får helt enkelt se, som sagt 5 dagar innan det är fredag. Klockan börjar i alla fall närma sig 01 och jag ska nu sova och hoppas på att man kommer upp i tid i morgon. Det vill säga inte kliva ur sängen när det är 10 minuter kvar tills lektionen börjar. Men eftersom jag känner mig själv ganska så bra. Så kan jag lv nu nästan säga att jag kommer inte komma upp i tid utan jag kommer som vanligt på måndagar kliva ur sängen ca 10-15 minuter inombo jag börjar. Dock ska man aldrig säga aldrig någon gång ska lv vara den första. Och den kanske är i morgon? Jag uppdaterar er när jag slutat skolan som är vid 14-tiden. Ska förts genom lida 2 timmar matte eller ja det är inte så hemskt. Det är värre timmen innan och timmen efter lunch. För då taggar vi redovisningar, eller förresten jag taggar inte det minsta. Jag bara hoppas jag överlever, men vet ng jag har aldrig hört, läst eller sett någon som dött under en redovisning så när det gäller den fronten är det nog ganska lungt. Men jag kan ju säga att jag är jätte nervös, jag vill inte vara det och om jag sedan nu är nervös hur ska det fb bli i morgon? Jo ett darrande asplöv som är på väg att svimma eller något i den stilen? Nej då det ska nog gå bra ska ng se! NEJ, sova va det jag skulle göra. Puss och godnatt hoppas ni får en bra måndag och start på veckan..


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0