Godmorgon, godmorgon

2011-03-06 @ 12:10:54
Hello

Vaknade vid typ 8 tiden, hur kan man göra det när jag gick och la sig vid 04? Aja men somnade om ganska så snabbt och vaknade när min klocka ringde vid 10-tiden. Sedn dess har jag bara legat i sängen och försökt orkat gå upp. Så vid 11-tiden klev jag ur sängen och gick in och duscha och nu sitter jag och äter lite frukost bestående av smörgås, en varma koppen och ett paket russin ^^

Ska ta och börja plugga, får dela upp det i omgångar. I stället för att sitta i flera timmar i sträck fast ja det kanske är bättre? Aja jag får se hur det gå när jag har kommit igång. Vore ju skönare att få det klart.. Vi får se helt enkelt. Slänger väll in några inlägg under dagen.
Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0