Fredag

2011-03-11 @ 21:50:15
Hejsanhoppsan!

Det är idag fredag och jag har vart riktigt duktig idag har städat rummet. Dammsugit och dammtorkat och fixat. Så nu är det jätte fint, till och med sägen är bäddad ^^ Ska snart ställa mig i sängen (försiktigt) och trycka fast alla foton som sitter på väggen som har lossnat lite grann. Men det fixas på en kort stund. Efter det blir det nog att kolla på något till avsnitt av Big Brother - 2006. Sen så vid ca 23 tiden ska jag gå ut i bilen för att köra till Linköping och hämta min underbara pojkvänn. Så roligt att se honom igen, och på vägen till Linköping blir det att poppa musik på högsta volym.. Det blir gött det!

Men, nej nu kolla på några BB avsnitt. Åker om cirkus en timme, skriver ett litet inlägg innan jag drar. puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0