Det minskar

2011-03-25 @ 21:44:57
Ja nu är det bara en timme och 15 minuter kvar ungefär innan vi anländer i Stockholm, Sveriges huvudstad. Börjar känna ganska segt att sitta här nu. Det finns ju inte så stort utbud på valmöjligheter på en buss, eller vad säger ni?
Det är ju dock lite tråkigt borde finns typ tv, det borde de skaffa. Om jag hade vart så smart så jag hade tagit med mig hörlurar så hade jag kunnat titta på Big Brother men icke var jag så smart...

Vi lämnade i alla fall Nyköpings busstation och fortsätter resan mot Stockholm.
Får be om ursäkt för tråkiga inlägg men vet inte vad jag ska skriva utan det är mest lite tidsfördriv detta så att tiden ska gå lite snabbare. 

måste även tillägga att vi har en väldigt trevlig buss chaufför som önskade de som kelv av i nyköping en fortsatt trevlig kväll. så låten:
"Vår buss chaufför, vår busschauför det är en kvinna (för är en kvinnlig) med glatthumör"


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0