Back home in G-town!

2011-03-20 @ 22:29:30
Hejhej
Jag är på plats i Gamleby igen. Kom hit runt 20:45 någongång efter att ha gått från där swebus stannar, fick sällskap av en som går här på skolan. Trevligt det, så tråkigt att gå själv.

Har hunnit duschat, kollat tågtider till helgen, kollar lite på BB. Nu sitter jag här vid mitt skrivbord och dricker vamakoppen och äter en knäckebrödssmörgås. Orkar inte skriva om helgen nu, så det får bli imorgon när jag har slutat skolan, som jag gör vid 14. Då kommer det även planering för veckan, den ser ju lite annorlunda ut denna vecka, faktiskt..

Nej nu ska jag ta och äta upp detta sedan sova tror jag nog.. hörs imorgon

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0