01.53

2011-03-02 @ 02:00:50

Dags att sova, skola imorgon ju dock börjar inte min första lektion förrän klockan 13.00. Men som vanligt blir det att gå upp och äta frukost vid 9.50 eller ja det är fm fika men frukost för mig! Så det blir att gå upp vid ca 9 tiden i morgon. Så får ändå sova lite mer än 7 timmar. Får se om jag hinner blogga innan skolan börjar, vi hoppas på det. Ska försöka fota mina nya skor, så jag kan visa er dem. Puss och god natt! Måste även erkänna att jag är beroende av big brother ^^


Kommentarer på detta inlägg
Postat av: sofia

Du kom inte alls till fikat. =( Vi satt och väntade, blickade mot dörren och hoppades... men icke Snyft!

2011-03-02 @ 10:49:09
URL: http://www.sofiasgata.blogspot.com

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0