Underbar dag

2011-06-02 @ 01:20:13
Haft en toppen dag, förrutom i natt när man vaknade vid typ 04 av att det åskade och spöregnade ute, då trodde jag att hela dagen var förstörd, men ack så fel jag hade. Det har varit en underbar dag med härligt väder, och säkert 16-17 grader nu på kvällen eller ja vid 21 tiden. Det kallar jag verkligen en fin sommarkväll.

Dagen började med utflykt med klassen till hänge sten, riktigt coolt faktiskt. Där var vi väl ungefär en timma det vill säga vi fikade sedan åkte tillbaka igen. Efter det tog vi det lungt, åt lite mat och åkte sedan till Ica och handlade efter det tog vi varsin paddel och kanot och paddlade i drygt två timmar. Paddlade bort till Hammarsbadet dit gick det bra, hem var MYCKET värre då var det motvind och jag menar verkligen motvind. Vi käpmade oss tillbaka till skolan dit vi även kom och kunde gå i land tog det lungt där, gick upp på mitt rum och fixade oss lite för att sedan ta bilen in till Västervik (sofia hämtade ett paket) efter det bar det vidare till Almvik och hem till O. Där vi har spenderat kvällen, med grillning, gräsklippningsåkning, promenad och safari ^^ Jag körde hans bil, jätte bra bil att köra för övrigt. Med automat och allt, Mercedes, lite större variant.

Men nu ska jag sova, imorgon väntas det packninig... Förresten så kommer Jon hit i morgon :)
Puss och god natt

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0