Tisdag kväll

2011-06-14 @ 23:27:38
God kväll!
Ännu en dag är nu slut. Förlåt för att jag inte skrev något mera när jag kom hem från tandläkaren men fick lite bråttom eller ja men skulle fu fixa något att äta innan jag drog till jobbet. Så uppdaterar er nu i stället. Jag ska se om jag imorogn kan fixaen bild på tandsmycket. Kan i alla fall säga att jag är väldigt nöjd med resultatet.

Nu är det snart dags att sova, får se om min plan med att gå upp i tid fungerar i morgon. Dock är jag tveksam, vore super om jag kom upp vid ca 9-tiden. Vi får se hur det blir det återstår att se..
Puss

Kommentarer på detta inlägg
Postat av: Hannah - Foto

- vet inte ;P.

2011-06-15 @ 09:40:55
URL: http://lovehannah.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0