Ny header

2011-06-26 @ 15:21:57
Hejhej!
Jag har nu lagt in en ny header (som jag skulle gjort för typ en vecka sedan) men som man säger, bättre sent än aldrig.
Det är söndag idag, men det känns som måndag, det är väl för att man var ledig i fredags. För igår kändes det som söndag. Det blev lite rörigt, i alla fall så är det söndag idag, den 26 juni. Det är ingen vanlig dag idag, för det är Pernillas födelsedag. Min underbara kompis fyller 20 år idag, GRATTIS ♥

Annars då, vädret är på topp emellanåt. Ibland är det stårlande sol, klarblå himmel och ca 25 grader ute. Nästa gång man kollar ut är det grått och muket och regnar? Hur kan vädret ändras så fort...
tänkte faktiskt visa er ett par bilder från helgen och midsommarfirandet i Nitten





Kommentarer på detta inlägg
Postat av: Shiko

Hej!

Hjälp mig att bli Nellys nästa klänningdesigner, rösta 5 stjärnigt på min klänning.



http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=1JReXo92UCLofpPsLUkcEGwhIkKN3hhqryKCbG4vICZlrmT254T8



Skulle bli sjukt glad om du tog lite av din tid för att rösta.

2011-06-26 @ 17:02:31
URL: http://shikos.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0