Hemma igen

2011-06-13 @ 22:58:48
Halloj!
Jag är hemma efter ett 6-timmars pass på jobbet. Dagen har faktiskt gått hyffsat fort, det gillas.

Har dock inte så mycket att skriva då jag typ bara jobbat idag och varit hemma. Men jag kan berätta vad som händer imorgon klockan 13:00, då sätter jag mig i tandläkarstolen (det är väll första gången man längtar till tandläkaren) och får ett tandsmyck ditsatt. Fick ju det av mamma i födelsedagspresent nu när jag fyllde 20, men eftersom jag då bodde nere i Gamleby så har jag inte satt dit den, så mamma fixade en tid till mig idag när hon var där. Härtligt, och tack!

Så ja imorgon har jag ett tandsmycke på tanden. Troligtvis blir det ett litet hjärta :)
Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0