Ganska seg dag

2011-06-25 @ 18:08:40
Hejhej!
Efter gårdagens midsommarfirande så är jag seg idag. Kom hem vid typ halv 2 från Nitten. Efter att ha ätit midsommar matmecd jordgubbar, glass och grädde till efterrätt. Efter det blev det att sitta i förtältet och prata en massa, senare blev det kortspelande med syster när Ted skulle sova, och ja efter det åkte jag hemmåt mot Ställdalen. Gick och la mig vid typ 02:00-02:30. Så ja idag är man seg gick upp vid typ 13, hehe uppsi.

Så nu har jag nyss lagat mat och ligger nu i soffan och kollar på tv och bloggar samtidigt. Förresten har ett par bilder från gårdagen som kommer upp lite senare. Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0