Dagens (midsommar) outfit

2011-06-26 @ 00:32:56

För det första, förlåt för JÄTTE mörk bild och att jag inte har lagt utt outfiten tidigare!
Ja detta var då alltså outfiten på midsommar i fredags, dock var det ju till Nitten jag skulle så blev tillslut att dra på sig mjukisbyxorna och tröja över detta. Men under det hade jag iaf fina kläder ^^ Hade inte heller dessa skor utan körde på mina svarta converseskor då det var i skogen vi var..


Tröja - från gina tricot
Tubklänning - från rut. mfl
Kjol - från h&m
(som jag har under och knappt syns)
Skor - från skopunkten


Kommentarer på detta inlägg
Postat av: Lotta Bolund

Goddag! vad trevlig din blogg verkar vara. lär verkligen att läsa din blogg igen. (: Hoppas du har en rolig vardag ;)

2011-06-28 @ 02:24:26
URL: http://jade.se

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0