Blogg pause.

2011-06-09 @ 00:30:35

Goddag (bara för att inte skriva samma jämt) har inte blivit så mycket bloggande idag då jag har jobbat. Som jag skrev i morse innan jag åkte. Sen efter jobbet hämtade mamma mig och vi åkte till Lindesberg och sedan vidare mot Örebro, till Marieberg. Så vi kom hem vid ca 22 tiden då var det bara att duscha och sedan kolla Facebook och prata lite med pojkvännen. Nu ligger jag i sängen och är på väg att sova men kännde att jag var tvungen att blogga. Återkommer i morgon med ett sar olika inlägg jag har på G då jag löner hem vid ca halv 4 och inget planerat vad jag vet än så länge ;) Måste även försöka få klart inlägget om året på Gamleby folkhögskola. Nej nu dags att sova jobba i morgon näst sista dagen denna vecka. Så det betyder att jag måste upp vid senast 7:45 i morgon :) helst lite tidigare. Dock hinner jag göra mig klart på typ 45 minuter men ja upp någongång mellan 7:30 - 7:45... Nu ska jag sova ett X antal timmar innan det är dags att kliva uss igen, så jag säger hej då och det är nu färdig pratat för mig, i alla fall för detta inlägg. Puss och godnatt :)


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0