Back home

2011-06-04 @ 11:35:23
Hejhej!
Jag är tillbaka i mitt andra hem här i Ställdalen, som för tillfället är mitt enda hem. Då jag nu har lämnat Gamleby folkhögskola och internatet. Saknar det redan. Helt ärligt jag vill tillbaka, jag älskar platsen, skolan, vännerna ALLT.

Nu är det tillbaka till lilla Ställdalen, till hösten flyttar jag neråt igen denna gång byter vi östkusten mot västkusten mitt nya hem är på Västkusten det vill säga i Grebbestad. Där jag under 1 år ska gå Allmän linje - frilufsliv. Jag hoppas det blir lika bra som detta år har varit.

Nej nu ska jag forstätta packa upp alla 15665 väskor som jag har med mig hem, sedan umgås mer med min syster som kom hit i går kväll och stannar över dagen, hon är just nu nere och syr gardiner. Så jag passar på att plocka in i min garberob då och städar den lite. In med "nya" kläder och ut med de gamla i alla fall en del om jag inte har behövt dem på typ 1 år så tror jag inte heller att jag behöver ha de nu. Så ja blir även lite rensning. Skriver mera senare i kväll. Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0