15 juni

2011-06-15 @ 23:31:09
Hejhej!
Jag är nu hemma igen eller ja det har jag vart i typ 2 timme om inte mera. Dagen har gått fort, och ja det gillas. Imorgon är det torsdag då kommer min älskade pojkvänn hit. Ska hämta honom på station i Kopparberg klockan 22:48. Det betyder att jag hinner hem och duscha och så emellan. Så ja dagen i morgon måste gå upp vid 9(!!) blir då lite frukost för att sedan sätta igång att städa rumet en gång för alla!

Efter att det är städat blir det att fixa min säng det vill säga ta ner madrassen och lägga den på golvet och ta fram en annan madrass och lägga bredvid och bädda.. Ska även föröska hitta på något att äta innan jag åker till jobbet dit jag åker ca 14:40 då jag börjar 15:00 slutar som vanligt vid 21:30 och då blir det som jag skrev ovan att åka hem och duscha för att sedan åka till Kopparberg igen och hämta Jon ♥

Det jag då ska göra nu är att sova så jag orkar upp i TID i morgon, jag säger bara lycka till, Emma. Skriver ett blogg inlägg imorgon när jag vaknar! puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0