Sängdags nu

2011-07-23 @ 01:36:45
Varför ska jag vara uppe så sent? Varför kan jag inte gå och lägga mig i tid när jag vet att jag måste upp i morgon?
Ja det är exakt de frågor som jag ställer mig själv också ;)

Klockan är nu ca 01:30, det vill säga jag skulle ha sovit för typ 1,5 timme sedan. Ändå är jag fortfarande vaken, dock ligger jag ju faktiskt i sängen (lite plus poäng). Så det jag ska göra nu är att skriva klart detta inlägg och publicera det sedan ställa bort datorn för att sova. Jag ska försöka komma upp vid 9 tiden i morgon så får ju faktiskt sova drygt 7 timmar. För runt 12 ska jag åka till Ludvika för att spendera dagen hos Anna&Ted. Där vi ska laga mat och sådant tillsammans, det blir även lite spelade för mig och Anna. Ska bli jätte roligt, och maten vi ska göra är kycklingenchilada. Ska bli väldigt gott.
Så nej sova var det jag skulle göra..

Slänger in två bilder som jag inte har visat er också tagna för ett par veckor sedan


PUSS&KRAM

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0