Lördagen den 9 juli år 2011

2011-07-09 @ 21:59:12
Rubrik brist, JA

Hejhej!
Det är lördag idag, vi kom hem från Nitten för cirkus en timme sedan och vi som bara skulle vara där ett tag, det blev ju som sagt ungefär 5 timmar. Det var trevligt i alla fall Ted fick en massa paket. Han förvandlades till spiderman då han av mormor (alltså min mamma) en spiderman dräkt med tillhörande huva och allt. Super söt i den. Jag lägger upp bild senare idag för kameran är nere. Så ja det blev fika och lite sådan innan vi åkte hemmåt.

Åt nyss mat, på menyn var det: lövbiff, potatisklyftor och pepparsås! Så ja nu ska jag packa det sista i resväskan och ja ta det lungt, eller just ja lovade mamma att dammsuga hallen.

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0