Lite uppdate om läget

2011-07-29 @ 00:42:57
Hej hej!
Jag lämnade in min stora dator idag på reparation, då inte cd/dvd läsare fungerar. Det innebär att jag nu kommer få använda min lilla dator i typ 3 veckor frammåt..

Om exakt en månad börjar jag skolan, måste börja packa!!!!

Bröllop om typ 1 vecka, jag är fotograf, väntar på att mina minnes kort ska komma. De borde komma idag (fredag) så vi hoppas på det.

Har beställt tåg biljett till Stockholm åker dit helgen mellan 19.21 augusti. Vad som händer där får ni veta när det närmar sig.

Nu ska jag kolla på något mera avsnitt av full house sedan sova. I morgon (läs; idag) står det mycket på schemat. Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0