Hej hej!

2011-07-10 @ 11:32:54

Hej Efter typ 5 timmars sömn i natt så är jag ju inte så där jätte pigg just nu! Har gäspat säkert 4328 gånger. Så har ont i käkarna och inte nog med det så har jag huvudvärk. Vi hoppas på att det går över. Men i alla fall jag sitter på tåget till Sveriges huvudstad. Är framme vid ca 13. Så ja det är ju typ en och en halv timme kvar. Bara att luta sig tillbaka och slappna av och känna hur man kastas fram och tillbaka beroende på hur tåget går. Det är ju bara synd att det är sjukt kallt på tåget, bara hoppas på att man inte blir förkyld ;) Nej nu ska jag fortsätta min resa mot stockholm. På återseende, puss och kram


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0