:/

2011-07-02 @ 00:20:10
Jag får nog här och nu utnämna mig själv som en dålig bloggare.. Jag älskar att blogga och lätta mitt hjärta men nu har det varit dåligt med ideer om vad jag ska skriva om därför det står lite stilla och bara kommer in ett inlägg då och då.

Dock är det ju också för att jag jobbar och att det sommarvädret har hållit i sig ett par dagar nu och då vill man inte sitta inne vid datorn nej du då är man ute i solen och SOLAR!! Men ja det är fredag idag (läs; lördag då klockan är över 00:00) det betyder att det inte är något jobb óch de har lovat regn i helgen och det betyder att man sitter mera vid datorn. Så under helgen här ska det nog kunna bli ett par inlägg...om jag bara kommer på något att blogga om ^^


Som sagt jag återkommer med inlägg, nu är det dags att sova. godnatt

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0