29 augusti!

2011-07-29 @ 23:33:31
Hejhej!
Idag har vi besökt Ludvika (då vi hämtade Annas bil) men passade även på att kika lite i affärerna. Bland annat köpte jag en väska och en kompass, som ska med till skolan. Med mig fick jag också hårfärg, torkställning och nagelfilar.

Åt lite lunch på Subway som var de sämsta jag har ätit visst det var goda men var typ ett ton paprika och lök och jag vet inte hur hon gjorde det var liksom inte 4 gurkskivor fint utlagt över HELA smörgåsen. Nej nej det var ungefär 7 gurkor staplade på varandra i mitten. Typ så, inte bra!

Nu på kvällningen har jag befunnit mig uppe på vinden och rensat bland mina kartonger. Har gått igenom 6 stycken och fick ihop alla till bara 1. Det är bra, blir nog att fortsätta i morgon. Ska snart gå och sova, eller ja det blir ett par avsnitt av Full House innan sängdags.
Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0