Sova?

2011-01-31 @ 00:03:42

Jag kan inte sova det ända jag gör är att stirra rätt upp i taket om vartannat stirra på klockan och räkna timmarna innan jag ska gå upp. Och inser då att jag måste verkligen sova NU vilket resulterar i att det går inte att somna. Egentligen är det inte så bråttom klockan är snart 00.00 och jag ska upp vid ca 8.00 det betyder att jag kommer hinna sova i alla fall i 7 timmar och det räcker ju. Ändå pressar man upp sig, och man kan inte sova. Inte är det lättare att sova när jag mobil blogga heller så avslutar med att säga godnatt och dröm sött :) Puss


Kommentarer på detta inlägg
Postat av: josephine

sv: härligt :D jo bra! vad gör dudå? kram

2011-01-31 @ 17:12:37
URL: http://joseephiines.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0