Skolan

2011-01-25 @ 11:20:00
(tidsinställt-inlägg)

Hej
jag har nog precis klivt ut från kemi-salen och är på väg upp mot bänken utanför matsalen för att tillsammans med Sarah vänta på lite mat, som dock inte är förrens vid 12:15. Vi kan ju hoppas på att de öppnar tidigare.
Det serveras fisk och mos idag, till efterrätt är det chokladpudding, otroligt gott

vi ska väll fortsätta vänta, efter maten och rast. Så klockan 13:00 har jag media efter det 2 timmar svenska. Kommer tillbaka på rummet vid 17:00 tiden, efter att jag ätit kvällsmat på skolan.
så på återseende senare, ha en fortsatt bra dag.
Puss


en bild från skolan, hittade den på google.se


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0