Promenaden?

2011-01-13 @ 17:49:59
Hej
Haha det dära med promenad blev ju det inget av, men känner mig piggare idag, det känns bra! Framförallt skönt, att jag inte la mig i sängen direkt jag kom innan för dörren, för torsdagar är en sådan dag den är inge rolig, men faktiskt så har den vart helt okej.

Mitt paket kom idag, skickade i måndags (om jag inte minns fel, kan ha vart i tisdags) efter lite bilder från fujidirekt, hade efter nyår fått en liten present med 50 gratis foton, så tror jag lyckades leta fram 41 foton som jag skickade in, de ska pryda min vägg här på internatet ^^

Annars är det bra, saknar Jon dock. Men annars så funkar det mesta.
vi hörs, puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0