Planering för vecka 4

2011-01-24 @ 17:15:07
Måndag: Vart hemma och vart sjuk, ont i huvudet. Dock så gick det över senare på dagen efter att jag hade vilat ett tag, så blev det att gå ner till dagrummet och fixa lite nudlar att äta. Efter det dammsuga och torka golvet på mitt rum och ute i hallen. Nu på kvällen så ska jag hjälpa en kompis med hennes blogg. Funderar på att kolla på något vänner avsnitt ikväll också.
Tisdag: Idag är det skolan som gäller. Så ja som vanligt skola mellan 8:50-16:16. Dock håltimme mellan 11:15-12:15. Måste även berätta att vi får godaste efterrätten idag, efter maten chokladpudding ♥ 16:30 är det kvällsmat också så sitter väll kvar i skolan tills dess. Annars blir det att gå upp och fixa med en uppgift som vi har till på onsdag.
Onsdag: Sovmorgon, jag älskar det! Börjar klockan 13:00 och går till 16:15.
Torsdag: Sovmorgon, skola mellan 10:10-16:15.
Fredag: Sovmorgon idag också, skola mellan 10:10-15:00. Efter det blir det att vänta på kvällsmat det bjuds på pizza och bara ta det lungt resten av kvällen.
Lördag: Ingenting planerat?
Söndag: Inget planerat.. får helt enkelt se vad som händer

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0