Planering för vecka 3

2011-01-17 @ 17:16:08
Måndag: Skola med 2 timmar matte och 2 timmar media. Slutade vid 14:00, nu på eftermiddagen/kvällen kommer bestå av plugg, redigering av bilder och letande av bilder. Blir nog även en film ikväll.
Tisdag: Träffpunkt mellan 8:50 - ca 10:30. Efter det vanliga lektioner så vi har media och svenska. Ta det lungt på kvällen, blir säkert mer redigering och letande efter bilder.
Onsdag: Sovmorgon! Börjar 13:00, men det är ju fm fika vid 9:50 sedan lunch vid 12:15. Annars är jag ledig, så det blir att sova länge, sedan 3 timmar digitalt foto.
Torsdag: Sovmorgon börjar 10:10. Har svenska, VO och block på blocket ska vi spela basket det kan bli roligt. Ta det lungt på kvällen.
Fredag: Det är dags för fredagsmyyyyyyys, men först skolan har sovmorgon börjar 10:10 med kemi och sista två timmarna har jag matte. Slutar 15:00. Efter skolan vet jag inte vad som händer. Det är bjuds i alla fall på tacos som kvällsmat. 
Lördag: Inga planer, får se vad som händer.
Söndag: Inga planer, får se vad som händer och sker.

Kommentarer på detta inlägg
Postat av: vadfanskajagheta.se - uppsalas största blogg!

sv: superkul att du är med och tävlar om ett armbandet :D

2011-01-17 @ 19:11:05
URL: http://vadfanskajagheta.se

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0