Lördag med svimmning i duschen.

2011-01-29 @ 19:43:13
Hej! Känner mig lite bättre nu men inte helt bra. Jag tänkte i alla fall uppdatera er lite grann.

Det är såhär jag klev upp vid typ 11-tiden mamma ringde ch väckte mig eller jag var vaken men halv blundade. Ringde ju henne igår, men aja inte det jag skulle berätta. Efter att ha suttit vid datorn en stund bestämde jag mig för att gå in och duscha för att sedan ta bilen ner till ica och samtidigt åka och kolla vart flisvägen låg. Jag kom dock inte så långt.

Jag kliver in i duschen och duschar och så, precis när jag ska slå av känner jag hur det svartnar för ögonen, jag sätter mig ner på golvet och andas. Det blir bättre så reser mig och stänger av duschen och tar handuken om mig. Känner återigen hur det blir mer och mer svart för ögonen, det blir svårt att andas. Så jag sätter mig återigen ner på huk och fokuserar på att andas, in&ut in&ut. Jag tar mig upp i stående possition för att dricka lite vatten, får i mig några klunkar innan jag igen måste ner på golvet. Sätter mig upp på toalett locket och lutar huvudet bakot, och där är allting SVART vaknar av att jag ligger på golvet och det enda jag ser är väggen och golvet. Min tanke var "vart är jag, vart är jag?" tills jag inser att jag ligger på golvet på badrummet...
Trodde jag först var hemma, men ja det var ju lite fel, usch riktigt äcklig känsla. Jag hatar att svimma! Det som är läskigast är när man vaknar, man minns ingenting. Det känns som man har vart borta i flera timmar fast egentligen är det bara några sekunder som man tappar medvetandet.

Menmen det var bara att resa på sig gå in på rummet och lägga sig i sängen ett tag, och lungna ner sig. Det blev bättre, gjorde i ordning mig och åkte sedan och kollade vart flisvägen låg, + handlade på ica och köpte med mig en falafel-rulle från Fungi...

Sitter nu här, känner mig bättre men inte helt bra. Blir att lägga sig i sängen igen tror jag nog. Hoppas på att det blir bättre. Det gick ju hyffsat bra, eftersom jag tror jag svimmade när jag satt på toalettlocket så har jag ju fallit därifrån ner på golvet så slog i knät för har ett blåmärke där och är helt öm + att jagmåste ha slått i armbågen på något vis, dock så bärjar armbågen bli bättre..

bara för att det inte ska bli så tråkigt inlägg slänger jag också in en bild, på hur det ser ut när jag vaknade:


detta var det jag såg, man blir lite fundersam


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0