Kupolen

2011-01-05 @ 18:36:16

Hej!
Jag har kommit hem från shopping-turen med Jonna upp till Kupolen, eller ja jag kom ju hem för ca kanske en timme sedan, men skriver nu.

Fick med mig lite saker hem, visar det imorgon, då det nu är för dåligt ljus för att fota i, så det får bli i morgon. Annars så var det en trevlig tur, snöade dock hela tiden, och halt var det. Vldigt mycket för när vi kommer typ vid Basttjärn är det en gigantisk husvagn och en stor bil som åkt ner i diket, usch inge roligt! Det hade redan stannat två bilar så jag och Jonna åkte vidare.


Kommentarer på detta inlägg
Postat av: Jonna

Det var så kul , det blir ju inte så att vi träffas så mycket längre /: <3

2011-01-06 @ 12:17:48
URL: http://jonnawestholm.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0