Fredag

2011-01-28 @ 19:48:40
Hejhej!
Det är dags för fredagsmyyyyyyyyys, ja precis för idag är det fredag (igen, va det inte nyss det?) Skolan idag har vart helt okej, hade Kemi i morse satt i datasalen och pluggade jag har prov nästa fredag. Sedan lite mat, det var idag spagetti och köttfärsås, mums! Till efterrätt var det rabarberkaka med vaniljsås. Så idag blev man också super mätt. Dags för matte mellan 13-15 var jätte duktig idag, tycker jag. Sista halvtimmen satt jag med ett tal som verkligen inte fungerade gjorde det tre gånger utan rätt svar sedan sa jag till min lärare att hon fick göra det, hon kom en bit in på talet när jag stoppar henne "ja, nu kan jag" så läste ut talet men fick i alla fall fel, suddade snällt ut allt eller ja det jag hade skrivit innan jag avbröt henne och bad snällt igen om hon kunde fortsätta läsa talet ;) Ja och då gick det så klart ^^

Upp på rummet och ta det lungt sedan vid 16:30 ner och åta, var helt ensam när jag kom in där ^^ Men dtrax efter jag hade tagit plats kom det flera folk in, men var otroligt lite folk där idag, och på internatet idag, de flesta har åkt hem. Det bjöds på pizza idag.

Resten av kvällen har jag suttit här och tagit det lungt, kollat på lite program på internet och så. Får se vad jag ska hitta på nu att göra, det återstår att se! :)
Puss

Kommentarer på detta inlägg
Postat av: Anonym

kolla gärna in på min blogg :D

2011-01-28 @ 22:24:37
URL: http://amandanylanderr.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0