Första dagen på VT

2011-01-10 @ 19:39:10
Ja nu är första dagen på Vårterminen avslutad. Har vart helt okej dag, roligt att vara tillbaka och träffa alla igen.
Hade ju en kort dag i skolan idag, hade lektion mellan 8:50-14:00 har ju bara matte b i två timmar sedan media i två timmar. Så måndagar är härliga.

När jag kom tillbaka på rummet så la jag mig i sängen och kollade på en film, då jag har så sjukt ont i nacken. Hoppas bara det blir bättre tills imorgon så det inte är sämre då, för då blir det inte roligt. Så ja vi hoppas på att det blir bättre imorgon, annars  då efter filmen så har jag mest tagit det lungt.
Tänkte nu blogga lite grann, bland annat om skoteråkningen sen lägga upp andra delen av min års summering (heter det så?) det inlägget handlar om månaderna april, maj & juni. När alla delar är uppe kommer bli 4 stycken så länkar jag dem så ni hittar de om någon är intresserad av att läsa de. Annars så hittar ni de under kategorin "Om mig"

Avrundar detta inlägg med att säga att det bara är 6 veckor kvar i skolan sen dags för sportlov, hihi! På tal om det kommer det komma lite mera nedräkningar till olika datum ^^ Här på sidan.
Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0