?

2011-01-11 @ 22:13:37
Vad är det med mig?
Jag går och lägger mig cirka 23:00, jag går upp ca 20 minuter innan jag börjar skolan (börjar 8:50) stressar som sjutton för att hinna allt, klä på mig, borsta tänderna och allt som hör morgonen till. Går med raska steg till skolan som för övrigt tar ca 3 minuter, är i skolan hela dagen. Äter kvällsmat i skolan går hem lägger mig i sängen och glor på film typ hela kvällen....
...och samma sak nästa dag.

Måste bli ändring på detta, och det är NU kan inte ha det så här känner jag. Visst det är bara två dagar jag börjar 8:50 men endå de andra dagarna börjar jag klockan 13:00 sen två dagar 10:10. Det måste hur som helst bli en ändrig. Det vill säga måste gå upp i alla fall en timme innan jag börjar på morgonen speciellt när jag börjar 8:50 onsdagar börjar jag klockan 13:00 då seplar det inte så stor roll men är ju fm fika vid 9:50 och det är bra att äta då jag inte äter frukost. Torsdagar och fredag när jag börjar 10:10 är det ju också fm fika mellan 9:50-10:10..


Så ja sammanfattningsvis så måste jag börja gå upp i TID på morgonen det är färdigt med snoozandet, hmm tror ni jag håller detta, jag är tveksam? Men jag har hört att man ska tro på sig själv :)
PUSS

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0