Dag 2/25 - En person jag vill träffa just nu.

2011-01-22 @ 12:00:00
Andra dagen

En person jag vill träffa just nu:
Åh finns många personer jag skulle vilja träffa just nu. Alla som finns på hemma plan, familj, släkt vänner alla.
Ändå var det typ bara 1 månad sedan jag sist såg de. Men jag saknar de varje dag som går därför är det extra roligt och komma hem och få träffa alla.
Så jag kan inte bara säga en person som jag vill träffa just nu, eller det skulle i så fall vara pappa jag vill träffa just nu, men det går ju inte. Men om jag fick välja vem jag ville död eller levande så skulle jag välja pappa. Annars vill jag träffa alla som betyder något för mig, det vill säga familjen, vännerna, släkten och andra som har koppling till mig. Ni är alla saknade!

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0