Brand-alarm

2011-01-27 @ 20:34:45
Hej!
Det var precis det jag vaknade av vid typ 02:00 inatt, att det pep till. Jag slog upp ögonen lyssnade om jag hörde några dörrar öppnades, hörde ingenting så låg stilla kvar. Somnade till igen och vaknade att det pep igen och en gång till. Efter att ha legat vaken en stund så somnade jag tillslut igen. Vaknade när klockan ringde vid 9 gick upp och gjorde i ordning mig och gick ner till fikat. Hade sedan svenska skrev faktiskt typ 2 sidor på min novell efter det lunch och sedan VO (då ni även fick lite uppdate) efter det hade vi Block och det var för en gång skull roligt, vi kollade på en film uppe i K2. Den filmen vi kollade på var "Den nya människan" riktigt bra film faktiskt. Efter det slutade vi gick till rummet ett tag och sedan till maten och åt.

Tillbaka på rummet, åkte och tankade. Nu sitter jag här och gör inte allt för mycket.
Kan även informera att brandalarmet i natt, det var slut i batteri i ett av rummen så nu har vaktis fixat nya batteri till alla tre rummen, så vi hoppas på att det inte piper någonting inatt ^^

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0