31 januari

2011-01-31 @ 22:38:22

Hejsan
det är redan sista januari imorgon börjar en ny månad som har med och motgångar att bjuda på. Det är alltså redan februari i morgon. För nästan exakt en månad sedan befann jag mig nere i Ängelholm med Jon och hans kompisar och skålade in det nya året, sen bara POFF så har hela januari månad redan passerat i rekord fart..
Det betyder att det bara är 11 månader kvar på året. Om alla månader går lika fort som januari så är det snart december igen ska ni se!

I alla fall, det är måndag idag det är en ny vecka. Idag har min dag bestått av att jobba matte i 2 timmar imorse mellan 8:50-11:15. Efter det media en timme vi började kolla på en film "en kärlekshistoria" som jag bara måste påpeka att jag fattar typ ingenting av den, ska fortsätta kolla på den imorgon. Innan jag gick och åt lunch skjussade jag en kompis ner till centrum då han hoppar på kryckor och skulle till doktorn och kolla foten. Åkte sedan tillbaka för att äta, ingen god mat bjöds det på heller.. Vid ca 13:10 åkte vi mot Gamleby kyrka där det skulle hålla ett föredrag om förintelsen Jovan och Dina berättade om att överleva förintelsen och lite sådant. Det slutade vid 15:00 då åkte jag tillbaka till skolan gick till rummet och väntade på mat. Kvällsmaten var det god mat, så då vart jag mätt i alla fall, efter det hem och spela msn-spel med syster i väntan på att få gå till K2 för där var det internat-möte. Var tillbaka på rummet runt 18 tiden. Sen dess har jag bloggat, surfat runt på nätet i största allmänhet samt pluggat kemi.

ber om ursäkt för mycket text och inga bilder men idag får det bli så, förstår ni. Nu ska jag sova, så jag orkar upp imorgon. Sommande förresten inte förrän vid halv 1 i natt, gick inte att sova låg bara och stirra upp i taket. Så vi hoppas på att jag somnar lättare inatt. Imorgon väntas en lång dag i skolan.. Hinner antagligen inte blogga innan jag går till skolan så bloggar när jag kommer tillbaka på rummet som blir runt 17:00.
Puss och gondatt


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0