23.36

2011-01-27 @ 23:36:05

Jag kommer i säng alldeles för sent, fast ja egentligen inte för min klocka ringer inte förrän om 9(!!) timmar. Man kanske helt enkelt sover för mycket? Men jag kan ju inte heller sitta uppe långt in på små timmarna, får komma på något bra! Ska imorgon i alla fall verkligen försöka kliva upp när klockan ringer det vill säga klockan 9 så jag hinner göra mig i ordning. Tror ni jag lyckas? Jag är tveksam men jag hoppas jag gör det. Förresten det blir kanske bowling på söndag! Om det inte blir det ska jag gå till flisvägen (tror jag det var) där swebuss går i från. Ska på lördag ta en tur dit med bil så jag vet vart jag ska gå. Annars vad händer i helgen? Jo jag har lite läxor att fixa, sen ska jag ta det lungt och njuta av att vara ledig. Sova var det nu, kanske skriver ett litet inlägg innan jag går till skolan i morgon annars så slutar jag vid 15 så blir uppdate då. Puss och godnatt :)


Kommentarer på detta inlägg
Postat av: josephine

sv: jaha okej :p ja fast det är som barn, ibland tröttnar man på dem , hehe :) allt bra idag ? kram

2011-01-28 @ 12:31:28
URL: http://joseephiines.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0