2010/2011 - NYÅR + lite annat

2011-01-04 @ 20:02:18

Hej
Det kanske är dags att berätta om nyår innan det blir allt för långt bort,´är ju faktiskt redan 4 dagar sedan. Tänkte även berätta dagarna före nyår och så fram tills idag det vill sägalite uppdate mellan 31 december 10 - 4 januari 11

31 december 2010 - fredag
Jag gick upp tidigt då jag vid 8:00 skulle sätta mig i bilen och åka 60 mil neråt i landet, det blev dock försenat för att jag är lite seg + att jag stannade vid mammas jobb och sa hej då. Så vid cirka 9:00 var jag påväg, Fick ju låna mammas bil, kan säga att det är sjukt skönt att åka automat (Y)

Men men bilresan gick bra stannade i Motala (tror jag det var) på donken och köpte cheesburgare, förresten kan ju säga att det är inte det lättaste att öppna en cheesburgare när man kör bil, men det funkar ;)
Kom till Laholm cirkus halv 4 -4 något sånt. Tog det lungt, badade i utomhus-badet som jazzutzi fast ändå inte, men mys var det och så himmla skönt, cirka 40 grader! Åhh va skönt, var upp och rullade i snön också, satan va kallt det var haha ^^ Gick in efter en stund i badet klädde på oss och väntade på lite mat, som var tacos, mums.
Kollade på tv, lite olika filmer som vi såg halva för vi kom in när de nästan var slut, menmen. Gick sedan och la oss.

  
  

1 januari 2011 - lördag
Inte kunnat sova så ba pga huvudvärk så fort jag har rört mig, usch var verkligen hemskt. Tillslut fick Jon gå upp och hämta tablett så jag fick ta och någon timme senare var det mycket bättre. Åt frukost, packade och lite sådant. För att sedan åka till Ica maxi och handla och vidare mot Ängelholm till hotellet. Vi åkte med bilen till en av Jons kompisar där vi skulle tillbringa kvällen och ställde bilen där sedan gick vi på stan en stund innan vi gick tillbaka till hotellet så stannade vi på ett fik och fikade eller jag drack bara en cola pga huvudvärk och ingen matlust. Tillbaka till hotellet och göra iordning oss för kvällens nyår-firande. Gick till M&B vid typ 18:00 tiden där där folket redan var det fixades mat och efterrätt och vi kunda snart sätta oss vid bordet för att njuta av tre-rätters. Riktigt gott var det, kvällen fortsatte med trevligt prat, musik och skratt. Och såklart inskålning av nya året vid 12-slaget. Stod ute och kollade på alla raketer som smällde runt om oss, var jätte fint. Dock så blåste det sjukt mycket, men det funkade. Jag och Jon gick hem vid ca halv 2 tiden på natten. Somnade sedan skänt i sängarna.

2 januari 2011 - söndag
Gick upp vid hmm undrar när vi gick upp? Tror den kan ha vart ca 9:00 och var emningen att vi skulle åka vid typ 10-tiden men blev uppskutet så tror vi kom iväg vid halv 11. Då vi var tvunga och hämta bilen packa in alla saker, tanka bilen handla frukost. Åkte vidare mot Laholm där vi skulle hämta Jons grejer hos hans pappa, vi åkte sedan vidare hemmåt mot Ställdalen och var hemma här vid ca 19:00.

3 januari 2011 - måndag
Skjussade Jon till tåget i Kopparberg, tåget gick 11:03 efter det åkte jag till mammas jobb för att jobba några timmar, sedan hem och ta det lungt.

4 januari 2011 - tisdag
Jobbade idag också dock en heldag idag, så jag och mamma började vid 7 och slutade 16. Nu sitter jag här och skriver detta men ska nu snart gå ner och kolla på tv, sen blir det ut och skotta snö och efter det gå in och sova. Är redan trött ska ni veta, imorgon väntas det en heldag på Kupolen tillsammans med Jonna, det står shopping på schemat!


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0