03:04

2011-01-16 @ 03:04:32
Hej!
För lite mer än en halvtimme sedan kom jag tillbaka från Västervik, efter att ha vart hos Sofia! Så jag och Sarah var där på taco och filmkväll + spelkväll. Hade riktigt roligt och trevligt. Den filmen vi kollade på var bröderna Karlsson en väldigt bra film faktiskt. Efter det blev det att spela Xbox ett bil-spel som var väldigt roligt + att man kunde spela online och därmed prata med folket, dock var det inte många som var pratsugna men några var det.
Men ja klockan är nu efter 03:00 man borde kanske sova, imorgon eller ja det blir ju idag ska jag till Västervik igen denna gång också hem till Sofia, vad jag ska göra då får ni veta i ett senare inlägg. För nu ska jag sova!
PUSS

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0