Väntar på mat

2011-02-15 @ 11:43:21
Hejhej!
Nyss haft 2 timmar kemi, läste lite i boken. Måste sätta igång snart att plugga så jag kan ha prov på kapitel 5-8 men det får bli ett senare mål. Har ju kemi på fredag också, så får plugga mycket då i stället när det inte blev så mycket idag ^^

Snart blir det mat också, sitter runt ett bord tillsammans med Sofia och Sarah. Sofia sitter också vid sin lilla dator och Sarah läser Asterix ^^ Som hon nyss tog ur en hylla här på biblioteket!
Det bjuds på köttfärslimpa och antagligen potatis samt salladsbuffé som vanligt. Till efterrätt är det chokladmousse och grädde. Ska bli riktigt gott! Efter lunch så har vi media i en timme, undrar vad vi ska göra då? Sista två timmarna så ska vi ha svenska, ska egentligen starta ett novellprojekt men tror jag hoppar det och fortsätter istället med mitt egna projekt. Får se vad läraren säger om det ^^

Kan även säga att det snöar fortfarande ute, om 3 dagar så åker jag hem till Ställdalen! Ska bli skönt, men jag hoppas bara att det slutar att snöa ute. Vill inte köra när det snöar, förresten så är det jätte halt ute också, inge roligt. Det är inget att göra åt utan det är bara att köra, förresten så är det 3 andra som också ska åka med hem! Två till örebro och en till Kopparberg!


här sitter vi just nu ^^


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0