tråkigt

2011-02-09 @ 22:30:02

Jag har tråkigt och klockan är bara 22:30. Får vänta ett tag till med att gå och lägga mig. Eller om man ska lägga sig i sängen och kolla på en film? Så får det nog bli faktiskt.

Imorgon är det torsdag, det innebär att jag har sovmorgon och att vi har matte, vo och block. Dock så är dagen i morgon annorlunda eller ja jag har sovmorgon som vanligt och även svenska har jag också det är eftermiddagen som ser annorlunda ut. Då ska vi nämligen till Åbyskolan på träffpunkt. Så det håller på mellan 13-16:15, skönt att slippa vo och block för andra veckan i rad ^^

Men nu en film, sedan sova. Uppdaterar mera imorgon. Har med mig den lilla datorn till skolan också så blir nog ett inlägg på svenska lektionen! Troligtvis, kanske ett innan jag går till skolan också. godnatt


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0