Stockholm

2011-02-12 @ 23:21:34
Hej!
Kom fram till Sthlm tillslut igår, stod och väntade tillsammans med en tant som också väntade på någon som skulle komma och mööta henne. Jon komm och vi gick till centralstation då man gick av vid cityterminalen. Där skulle även tanten också bli hämtade så hon tackade och vi sa hej då och tog t-banan hem till Jon.

Gick och la oss direkt vi kom hem typ, efter att råkat åka fel tunnelbana en gång ^^ Thihi, men det är lungt. hehe och jon sa att jag inte skulle skriva det i bloggen. Vadå, vi kom ju rätt så :) Lite roligt är det ju att åka t-bana, men det är ju det man hiner ju knappt sätta sig innan man ska av igen ^^

mera uppdate kommer på bussen hem i morogn om det då finns internet, men det hoppas vi på att det finns annars kommer jag få en otroligt TRÅKIG bussresa hem. Så ja internet på bussen i morgon håller vi tummarna för!

Nu dags att sova, upp vid ca 8-tiden imorgon för att gå på stan på förmiddagen, hinna till slottet, och hem packa för att sedan åka till stan igen och åka hemmåt. Klockan 17:00 går bussen från city terminalen, eller jag antar att den går där!
PUSS

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0